Coretan Hatiku

~ coret- coretan hatiku ~, Bukan minat nak menulis dah terkubur dilautan artik, cuma memberi ruang dan waktu lebih kepada pelajaran memandang dila dah sitahun akhir pengajian degree n dah pun. Cuma sekelumit coretan kata hatiku., Hahnak tau pokok semua da besar termasuk itiktu pic dibawahhehehe waktu dalam perjalanan balik hatiku n fikiran teringat pada cerita mak yang seawal 14. Cuma sekelumit coretan kata hatiku.: ubahsuai rumah, Beberapa bulan yang lalu kami buat ubahsuai rumah. ala, tambah depan je.tengoklah mula2 ada tembok kat depan tu, sekarang dah takde. kalau nak tau, dari.

Coretan violet, Drama ini akan melabuhkan tirainya tidak lama lagi. tak sabar rasanya nak tau ending drama ini samada sama atau tidak jalan cerita di dalam novel hasil penulisan dari. 8 kebaikan kolagen /collagen peptan | coretan mama aiman, Oleh kerana ada kwn2 saya dok tanya apa benefit amik kolagen nimaka kat sini saya buat entri kebaikan kolagen maaf la kalau bosan ngn perkataan kolagen. Small step to a big journey, I am mai, your shaklee independent distributor at shah alam,selangor. cod area coverage shah alam, subang, ara damansara, kampung melayu subang..

Sekadar coretan., Baru ni aku blik jp kt dungun blik sorngdatin dok ikut bgus jgak datin dok ikut boleh aku bawak sendiri kete sekarang ni alhamdulillah. Coretan mama aiman & aisya, Gambar terkinipetang semalam balik keje main2 dengan dia dulu hihi dah cerah sikit kulit nyadulu masa lahir ala2 adi putra gitu color kulit :p mama tak kisah. Coretan cikgu mimi, Ke pasar tani larkin bersendirian tadi agak menghampakan. aku pulang tanpa mendapat apa-apa hasil. semuanya tidak menepati citarasa dan warna yang aku inginkan..

Cerita serupa: